Saturday, February 20, 2010

Kad kawin n baju sanding....

Today g masuk opis jap..Tp smp opis lmbt gler...Kul 2.30 br smp opis..Dlm kul 3.45 da chao. Beb da tgu dr kul 3.15... Arini kitorg nak g survey tmpt nak wat kad kawin... Kitorg g Pertama Complex... Letih gler bejalan.. Jln punya jln dlm tuh ader bp tmpt jer yg kitorg jmp... Tp x menepati citarasa pn...

At last kitorg kuar. N then direct g Gulatis kat ampang point.. Nak g beli kain tuk nak pakai sanding tuk betandang nnt... Kitorg x amik pakej pengantin coz mmg every wedding kat umah beb mak dier nak anak2 dier sume kena tempah buat baju sendiri... Mule2 nak beli kaib lace.. Beb da usha dgn mak dier smlm.. Mak dier suke kain lace tuh..Tp aku plak yg x brape bekenan... Takut membazir jer nnt sbb after wedding nnt baju tuh da xleh nak pki kemana pn... da lar lace abit pricey... Aku lg prefer kain chiffon.. Bnyk gak yg cantek2! Tp aku btol2 bekenan ngn yg 1 nih.. 2 tone color.. Kitorg nyer tema nnt is Grey@kelabu@silver... Smtg like dat lerr... Aku rase color nih mcm dull sngt jer sbb kitorg ni gelao ckit.. Tp da beb nak sgt color tuh Bedal jerlar!!! Huhuu....

Contoh color yg berkaitan. : )


Aku suke color yg soft mcm nih....




 

 
 
 Ni pn cantek jgk!!

 
  
Tp color yg dark grey mcm nih pn cantek jgk. kn kn kn....... ;)

 
 X sangke baju warne grey pn leh dimatchkn ngn kasut color ijau.. i like!!

 Sume pic diatas adalah sbg sample semata2...


Nak dijadikan cerite... B4 kitorg smp Gulatis abg beb yg kat Sweden call... Dier x bg kitorg beli kain sendiri... Dier ckp b4 nih time asik beradik lain kawin sume mak yg belikn.. Diorg xpnah beli sendiri.. Aku pn bengang ler... B4 nih xder plak ckp mcm tuh.. N then tetibe time kitorg da nak g beli family dier ckp x bole plak... X psl2 beb kene marah ngn aku. Aku rase sedih sbb aku yg nak pki baju tuh nnt tp aku x berhak nak pilihan plak.... Kalo dr awal2 diorg da ckp mcm tu aku x kisah ler.. Ni da last minit br nak ckp mcm tuh..

Beb pn da serba salah... So dier pn call mak dier tanya mcm mane... Mak dier sbnrnye x kesah sngt... Tp aku pn da x sdap ati... At last kami juz survey jerk.. Esok beb ngn akak n mak dier yg akn g beli.. Beb da janji nak tunjukkn kain yg aku bekenan tuh kat diorg nnt... Hope diorg pn bekenan ler... Wish me luck!!

Daaaa~~~~

No comments: