Saturday, April 17, 2010

Baju tuk betandang

Baju tuk betandang da siap! Yeah!!~ baju tuk betandang ni aku tempah.. baju tuk side aku sewa mak andam jerk.. Rugi jer sewa.. Tp x sempat nak menyesal pn skrg. Huk huk... K baju betandang aku tu ready for pick up mase ari aku blk dr Jkt.. Tp tunang aku yg g amik kn.. X sabo plak aku nak tgok baju tuh.. Beb x bg aku nak bwk blk bj tu sbb dier kate baju tu tuk aku pakai mase side dier nnt so biar dier jer yg simpan.. Ader ker camtu. Mane bley kn!~ Xtually groom side nnt xder sanding pn.. Ader pelamin ker x pn x sure lg.. Kalo ader pn mayb akak dier wat sendiri n then tuk begamba2 ngn family jerk...

At last bj tu smp gak ke tangan aku sbb aku bg alasan aku nak tmbh manik2 kt bhgn pergelangan tgn bj tuh.. Bju tu simple2 jerk.. Chiffon beaded aku wat kebaya sbb time tunang aritu da wat bj kurung moden... Xder amik pn pix bj tuh so xleh nak uplode kt cni..

No comments: