Friday, April 16, 2010

Shopping @ Jakarta

Last week ~7 Apr - 10 Apr ~ i went to Jakarta wif my family. I mean d whole immideate family. There r 7 of us... My parent, amin, g, amoy n aboy... disbbkn my parent run own bsns so bley lar becuti sesuke ati.. i kene cuti 3 ari..my lil bro n sis pn kene apply cuti jgk... yg kesian nyer c aboy. sbb kene ponteng sekola 3 hari beturut2.. dier takot gler kot! takut kene buang sekola katenyer.. lain lar kalo reason ponteng sbb g umrah kerr haji kerr... ni x.. ponteng sbb g shopping. wakakaa!~

Will update bout d trip later sbb kemalasan melanda diri.. malas nak taip..ouhk!~

2 comments:

Cik Belle said...

hoyeh! nanti update ok. hehe. ape u shopping tuh.. hehee

paw.hijauu said...

ok nnt i update k! ni br blk keje.. letih lar pulak nak menaip pnjg2...hehhee